سیاست خرید در سفره خاتون :
1. پذیرش سفارشات: ما سفارشات مشتریان را به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری دریافت میکنیم و سعی میکنیم تمامی سفارشات را به بهترین شکل ممکن از نظر کیفیت و سرعت ارائه دهیم. مشتریان گرامی بهتر است قبل از آنکه سفارش خرید خود را تکمیل کنند از موجود بودن آن در روز مورد نظر اطمینان حاصل نمایند. بهمین منظور همه خاتون های آشپز برنامه ثبت سفارش خود را برای طبخ غذای مربوطه در قسمت توضیحات غذا اعلام می کنند. لازم است به آن توجه داشته باشید.
لازم به توضیح است که برای بهبود عملکرد مدیریتی سفره خاتون در تدارک و تحویل غذا بهتر است مشتریان گرامی سفارشات خود را از روز قبل در سایت ثبت کنند.
2. تحویل سفارش: ما سفارشات را به آدرس مشتریان تحویل میدهیم و سعی میکنیم به موقع و به بهترین وضعیت ممکن تحویل دهیم. در صورتی که دریافت کننده سفارش حضوری باشد، سعی میکنیم تمامی پروتکلهای بهداشتی و ایمنی را رعایت کنیم.
3. قیمتها: قیمتهای محصولات در سفره خاتون، به صورت روشن و شفاف اعلام میشوند و بسیار منصفانه تر از غذاهای بی کیفیت رستورانی که عامل اصلی چاقی و بیمارهای گوناگون است تعیین شده است.
4. پرداخت: پرداخت هزینههای سفارش باید به طور کامل و به موقع انجام شود. ما از تمامی روشهای پرداخت معمول استفاده میکنیم و هرگونه تعارض در پرداخت این هزینهها، به مراجع قانونی گزارش خواهد شد.
5. لغو سفارش: در صورتی که مشتری قصد لغو سفارش خود را دارد، لغو سفارش تا قبل از تحویل سفارش امکانپذیر است. در صورتی که سفارش در حالی که به مشتری داده شده است، لغو شود، هزینه سفارش به مشتری بازگردانده نخواهد شد.
6. بازخورد مشتریان: ما از بازخورد مشتریان خود استقبال میکنیم و سعی میکنیم به تمامی شکایات و نظرات مشتریان پاسخ دهیم و از آنها برای بهبود خدمات خود استفاده کنیم.
7. حقوق مالکیت: تمامی حقوق مالکیت محصولات بانام خاتون پز، متعلق به سایت سفره خاتون میباشد و سوءاستفاده از نام سفره خاتون بدون موافقت این مجموعه مجاز نیست.
9. مسئولیت: تعهد و مسولیت پذیری مجموعه سفره ایرونی خاتون پز برآن است که در صورت مشاهده هرگونه اشتباه و ایراد و نارضایتی به حق مشتریان، با پیگیری دقیق و استعلام گزارشات نسبت به عودت وجه پرداختی در سریعترین زمان اقدام نماید.
ما همواره سعی میکنیم سیاست فروش خود را با رعایت قوانین و مقررات جدید و نیاز مشتریان گرامی بهروز کنیم.